Михайло Поплавський розкрив секрети українського бренду в соцмережах: кейси TikTok та Instagram

Михайло Поплавський
Михайло Поплавський

У Київському університеті культури відбувся яскравий майстер-клас Михайла Поплавського на тему «Український бренд у соціальних мережах», повідомляє jerelo.com.ua з посиланням на instagram. Подія пройшла в рамках авторського курсу «Акули PR», де студенти мали змогу дізнатися секрети успішного просування контенту від корифея українського піару, популярного блогера та ректора університету.

Михайло Поплавський, засновник першої в Україні кафедри зв’язків із громадськістю (1996 рік), поділився власним баченням розвитку українського контенту в цифровому просторі. Він наголосив, що соціальні мережі стали ключовим інструментом комунікації XXI століття:

«Соціальні мережі – основа комунікації зі світом. Наша головна задача – популяризація національних проєктів, українських пісень та україномовного контенту. Ми демонструємо світові українську ідентичність, культуру та традиції».

Досвід понад 30 років у медіапросторі

Поплавський вже понад 30 років активно працює у медіапросторі та 15 років – у соціальних мережах, маючи понад 10 мільйонів підписників. На власному прикладі він показав студентам, як правильно будувати сильний особистий бренд і підкреслив важливість соцмереж для університетського іміджу:

«Сьогодні соціальні мережі – це платформа для створення й розвитку сильного особистого бренду. Український бренд «Михайло Поплавський» став поштовхом до розбудови Університету культури. І сьогодні ми маємо найкращий творчий університет в Україні та Європі».

Практичні кейси та успішні проєкти

Під час майстер-класу ректор розповів про створення першого у світі факультативу TikTok та поділився статистикою охоплення університетських і особистих сторінок у Instagram, Facebook та YouTube. Він також представив кейси проєктів, що набрали мільйони переглядів.

Яскравим прикладом популярності українського контенту став TikTok, у якому пісню «Українські вареники» використав переможець Євробачення-2024, швейцарський репер Nemo. Пісня «Сало» очолила топ світових музичних платформ, доводячи потужність українського медіабренду.

Стратегія особистого бренду

Поплавський закликав студентів активно формувати власний імідж, мислити стратегічно та бути в авангарді нових медійних трендів:

«Соціальні мережі – це ваш медіабізнес! Власний бренд – це успіх. Якщо вас немає в трендах – вас немає ніде! Аудиторія – це вплив, підписники – це капітал, а увага – нова валюта».

Ментор наголосив на важливості підтримки українського контенту та створення власних брендів:

«Підтримуйте українське! Створюйте власні українські бренди! Будьте в тренді! Світ має знати, що ми українці, ми є нація і ми є народ! Тримаймо разом українську хвилю!»

Нагадуємо, що для батьків та учнів важливо планувати відпочинок заздалегідь: осінні канікули 2025 у Чернівцях вже близько – дізнайтеся їхні дати, тривалість та особливості шкільного графіка.

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *