«Укрпошта» запускає у своїх відділеннях «Експрес-вікно» для швидшого обслуговування клієнтів, які отримують або відправляють посилки та листи. Про це повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський.
Деталі
- Пілотний проєкт «Експрес-вікно» стартував 8 вересня у понад 1 500 міських відділеннях «Укрпошти».
- «Щоб зменшити черги, ми запровадили «Експрес-вікно», позначене чорно-жовтими кольорами. У ньому можна швидко отримати або відправити посилку, забрати лист чи оформити післяплату», – зазначив Смілянський.
- Він додав, що завдяки новій системі управління посилками їх видача займатиме 30-45 секунд. Також «Укрпошта» надаватиме безкоштовні пакети для відправлення у всіх відділеннях.
- Інші послуги, такі як виплата пенсій, прийом платежів чи відправка листів, будуть доступні в універсальних вікнах.
Контекст
Щомісяця «Укрпошта» обробляє приблизно 350 000 експортних відправлень для українських компаній, повідомили у Міністерстві розвитку громад, територій та інфраструктури України.
Основними ринками для українських товарів є США, Велика Британія, Німеччина, Канада, Франція та Австралія, причому половина всіх експортних відправлень припадає на Сполучені Штати.
У червні «Укрпошта» підписала угоду з Поштовою службою США після більш ніж дворічної підготовки. За словами генерального директора Ігоря Смілянського, деталі угоди є конфіденційними, але ключовим її елементом стало відкриття для доставки чотирьох американських аеропортів: Лос-Анджелеса, Чикаго, Маямі та Нью-Йорка. Смілянський також зазначив, що після запровадження в США 10% мита на комерційні відправлення вартістю до $800 «Укрпошта» продовжить доставку до цієї країни. При цьому середня вартість доставки зросте на $1,5-3.
Як нові мита, запроваджені за рішенням адміністрації Трампа, вплинуть на українських підприємців, що торгують на платформах Amazon, Etsy чи eBay? Які зміни чекають на майже 80 000 компаній, що експортують до США, та які їхні плани на майбутнє? Детальніше про це читайте у матеріалі Forbes.