Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster

Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster

Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster

Виторг українських закладів громадського харчування за січень–червень 2025 року збільшився на 5% порівняно з 2024-м, при цьому лідером зростання став Львів із показником +7%. Про це йдеться у дослідженні Poster від 25 серпня.

Деталі 

  • Попри зростання виторгу, відвідуваність ресторанів знизилася на 9%. Винятком стали суші-заклади, які зберегли рівень відвідуваності 2024 року. В інших сегментах спад трафіку становить від 7% до 16%. 
  • Середній чек зріс на 17% і становить 171 грн. Найбільше зросли ціни в барах (+19%, до 476 грн) і кав’ярнях (+18%, до 108 грн). У кафе середній чек досяг 307 грн (+17%), у ресторанах – 675 грн (+17%), у піцеріях – 324 грн (+16%), у пекарнях – 82 грн (+14%), у суші-закладах – 670 грн (+12%).
  • «Зростання виторгу пояснюється не більшим попитом, а підвищенням цін: українці платять більше за ті самі страви», – зазначає СEO компанії Poster Родіон Єрошек.

Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster

Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster

Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster

Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster

Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster

Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster

Попередній слайд Наступний слайд

Про дослідження 

Дослідження базується на агрегованій статистиці Poster POS, отриманій від 8800 закладів усіх типів по всій Україні.

Контекст 

Poster – українська компанія, що розробляє програмне забезпечення для автоматизації закладів HoReCa. У портфелі продуктів – POS-системи, фінансова аналітика, CRM, QR-оплата і програмне РРО.

Заснована у 2013 році в Дніпрі Родіоном Єрошеком та Олександром Рижковим, компанія співпрацює з понад 25 000 закладів у світі, з яких 18 000 розташовані в Україні.

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *