У Film.ua Group злиття. Компанії Nerd Agency та Brandly обʼєднають у єдину агенцію, повідомив співзасновник і в.о. СЕО групи Сергій Созановський 16 травня.
Ключові факти
- Nerd Agency та Brandly – дві з понад 30 компаній у структурі Film.ua Group. Перша займається ліцензуванням брендів мультфільмів, серіалів, кіно та надає право на їхнє використання на товарах і в промокампаніях. Друга спеціалізується на послугах із продакт-плейсменту, спонсорства, розміщення прямої реклами на телеканалах Film.ua Group і рекламного продакшн
- «Це обʼєднання дасть життя унікальній для ринку агенції», – каже Созановський. Нова компанія пропонуватиме брендам комплексні рішення для присутності у світі кіно, зазначив він. Назву обʼєднаної агенції Созановський не озвучив.
- У 2024 році виторг Nerd Agency впав на 87% з 19,6 млн грн до 2,6 млн грн, за даними YouControl. Обсяг чистих доходів компанії у 2022-му становив 3,5 млн грн.
- Виторг Brandly у 2024-му зріс на 13% з 22,6 млн грн до 25,6 млн грн, за даними YouControl. Порівняно з 2022-м, доходи агенції зросли за два роки на 60,5%.
Контекст
Сергій Созановський спільно з партнером Віктором Мірським заснував Film.ua у 2002 році. За пʼять років кіностудія переросла у групу компаній, загальний виторг якої наприкінці 2024-го наближався до $26,2 млн, за даними Film.ua Group.
Мірський і Созановський управляли групою 17 років, доки наприкінці 2019-го СЕО компанії не стала Вікторія Ярмощук. Вона займалася операційною діяльністю, тоді як Созановський – стратегічною. 15 травня 2025 року пресслужба Film.ua Group повідомила про зміни в системі управлінні. Созановський повернувся до операційної діяльності на посаді в.о. СЕО групи, замінивши Ярмощук.
Серед проєктів виробництва групи Film.ua – «Мавка. Лісова пісня», що стала найкасовішим українським фільмом. Бюджет мультфільму склав 187 млн грн. За сім місяців «Мавка. Лісова пісня» зібрала у світовому прокаті понад $17 млн.
З 2023 року Film.ua залучає до виробництва приватні інвестиції. Стрічка «Конотопська відьма» стала одним із перших таких проєктів і зібрала касу в $1,4 млн грн. «Потяг у 31 грудня» приніс понад $700 000 у перші два місяці. На початок 2025 року Film.ua залучила гроші у понад 15 проєктів.