Uklon услід за Bolt звернувся до столичної влади за дозволом працювати вночі

Uklon услід за Bolt звернувся до столичної влади за дозволом працювати вночі

Uklon услід за Bolt звернувся до столичної влади за дозволом працювати вночі

Сервіс онлайн-виклику авто Uklon надіслав запит до Київської міської державної адміністрації (КМДА) щодо дозволу на роботу в комендантську годину, відповіді ще не отримав. Про це йдеться в повідомленні пресслужби компанії. 

Деталі 

  • «Ми надіслали офіційний запит до КМДА, також готуємо запит до КМВА щодо розгляду цього питання [відновлення роботи вночі]», – цитується у релізі керівник відділу GR компанії Микола Сорока. За його словами, в компанії готові до активного діалогу щодо відновлення роботи в комендантську годину. 
  • У жовтні 2024 року сервіси онлайн-виклику таксі Uklon та Bolt відновили роботу в комендантську годину у Львові. «Запуск логістики в комендантську годину може бути комфортним, зручним і контрольованим», – цитується у релізі Сорока. 
  • Він додає, що можливість виклику авто під час комендантської години може бути необхідністю з погляду логістики. «Саме місцева влада має бути рушієм запуску роботи сервісів у комендантську годину», – цитується у релізі Сорока.  

Контекст 

Uklon – українська продуктова ІТ-компанія, розробник однойменного онлайн-сервісу виклику авто. Компанія здійснювала поїздки у комендантську годину після початку повномасштабного вторгнення. 

У компанії пояснювали, що залишали таку можливість для людей, у яких траплялись екстрені випадки. 14 березня 2024-го компанія обмежила роботу сервісу в комендантську годину після отриманого компанією 7 березня звернення Патрульної поліції Києва. 

«Ми маємо низку офіційних запитів від місцевих адміністрацій, які просять нас повернути роботу сервісу в комендантську годину», – казав Forbes CEO компанії Сергій Гришков у серпні 2024 року.

28 жовтня 2024 року сервіси Bolt і Uklon оголосили про відновлення роботи в комендантську годину у Львові. Через місяць після запуску для Bolt виклики у нічний час у Львові становили до 2% від загальної кількості поїздок, казав тоді Forbes генеральний менеджер компанії в Україні Сергій Павлик.. 

Через тиждень після запуску нічні поїздки у Львові коштували на 10% дешевше, ніж денні, казав керівник Bolt в Україні. За його словами, середній чек складав близько 200 грн. 

«Ми не бачили конкретного зацікавлення з боку київської влади», – казав Павлик у листопаді. За його прогнозом, нічні поїздки в Києві теж становитимуть до 2% від загальних викликів на добу. 

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *