Андрій Мелеш та Яна Матвійчук запустили виробництво крафтового сидру Monbar

Андрій Мелеш та Яна Матвійчук запустили виробництво крафтового сидру Monbar

Андрій Мелеш та Яна Матвійчук запустили виробництво крафтового сидру Monbar

Співвласник виробника соків «Коник» Андрій Мелеш та співзасновниця Young Business Club Яна Матвійчук запустили виробництво сидру на Закарпатті. Загальна сума інвестицій у виробництво – 30 млн грн, окупити їх планують протягом п’яти років. Про це йдеться у редакційному тексті Forbes Ukraine.

Деталі

  • Співвласник закарпатського виробника соків та фруктів «Коник» Андрій Мелеш та співзасновниця Young Business Club Яна Матвійчук запустили виробництво крафтового сидру Monbar. 
  • У виробництво інвестували 30 млн грн, окупити їх планують протягом п’яти років. 
  • Лінійка налічуватиме шість смаків напівсухого та напівсолодкого сидру. Сидр виготовляють з фруктів «Коник». 
  • Цього року планують виготовити 300 000 л. У планах – через п’ять років зайняти 80% крафтового ринку сидру та 2% загального. 
  • Серед конкурентів, які виготовляють крафтовий сидр, – Ysla, Berryland, Yablo та «Рогатий заєць». «Наша перевага у ексклюзивних смаках та якісних фруктах», – каже Мелеш.
  • До кінця квітня сидр має зʼявитись на полицях «Сільпо» та Winetime. У планах Мелеша крім роздрібних продажів співпрацювати з закладами, в подальшому – експортувати 20% продукції. 

Контекст:

Андрій Мелеш, 36, понад 17 років займався виробництвом соків прямого віджиму та вирощуванням яблук. Продукція під брендом «Коник» продається у національних торгових мережах і з 2022-го експортується у 12 країн світу. Торік виторг його компанії зріс на 63%, до 243 млн грн, прибуток потроївся, до 29 млн грн.

Ринок сидру став наступним кроком. «Не зайнята ніша, великий потенціал росту, – каже Мелеш – Люди поступово переходять з алкогольних напоїв на слабоалкогольні чи безалкогольні».

В січні 2024-го Мелеш запропонував співзасновниці Young Business Club Яні Матвійчук зробити власний сидр. Далі – три невдалі спроби отримати ліцензію, 6 місяців на розробку технології, пошук приміщення та закупівлю обладнання – і через 1,3 року продукт готовий.

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *