До списку Forbes «30 до 30. Європа» за 2025 рік увійшли троє українців. Що про них відомо

До списку Forbes «30 до 30. Європа» за 2025 рік увійшли троє українців. Що про них відомо

До списку Forbes «30 до 30. Європа» за 2025 рік увійшли троє українців. Що про них відомо

До двох категорій списку глобального Forbes Europe – «Технології» та «Медіа і маркетинг» – увійшли троє українських підприємців віком до 30 років. У 2024 році до списку у різних категоріях потрапили 11 українців, у 2023-му – шестеро.

«Технології»

Ксенія Ілюк, 28, та Андрій Кусий, 29, запустили LetsData – аналітичну платформу на основі ШІ, яка допомагає виявляти й нейтралізовувати дезінформаційні кампанії. Це відбулося у 2022 році після початку повномасштабного вторгнення. Їхній алгоритм дозволяє ідентифікувати на 80% більше загроз, ніж традиційні інструменти. LetsData заявляє, що вже зірвала кілька масштабних інформаційних атак, зокрема фейкову кампанію, яка використовувала ШІ-генеровані особистості для імітації американського ШІ-бізнесу. Стартап увійшов до програм Google for Startups та Wayra й залучив $1,8 млн інвестицій.

До списку Forbes «30 до 30. Європа» за 2025 рік увійшли троє українців. Що про них відомо

Ілюк вивчала міжнародну інформацію в Чернівецькому національному університеті, потім працювала в аналітичних центрах Internews Ukraine та «Детектор медіа». Займатися протидією дезінформації її надихнув курс про творця пропагандистської машини нацистів Йозефа Геббельса. «Я злякалася й водночас захопилася тим, що можна робити з інформацією», – каже Ілюк.

Її бізнес‐партнер – випускник фізмату Львівського університету Андрій Кусий – відповідає за технічний бік LetsData. Він захопився Data Science і розвивав напрям машинного навчання для Grammarly. «У минулому я «олімпіадник» з історії, дуже‐дуже любив геополітику», – пояснює Кусий, як його занесло в царину дезінформації.

«Медіа і маркетинг»

Після несподіваного звільнення у 2017 році Владислав Подоляко, 29, створив Belkins – платформу B2B-лідогенерації, яка сьогодні працює з понад 1000 клієнтами й приносить $10 млн річного виторгу. Наступним кроком став стартап Folderly, що спеціалізується на вирішенні проблем із доставленням email-розсилок. Його вартість – $15 млн. За вісім років Подоляко заснував 15 компаній, запустив сім продуктів і сформував команду з понад 300 людей. Його історія – приклад масштабування від нуля до міжнародного впливу, з фокусом на продажі, автоматизації та маркетингу.

До списку Forbes «30 до 30. Європа» за 2025 рік увійшли троє українців. Що про них відомо

У 2021 році інвесткомпанія InSoft Partners разом з маркетинговою агенцією Belkins купили 25% акцій компанії Cloudfresh. Вона займається продажем і подальшим обслуговуванням ліцензій на програмне забезпечення від провідних вендорів, серед них Google, Asana, Zendesk. 

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *