Wizz Air планує запустити 400 маршрутів в Україні після відкриття неба

Wizz Air планує запустити 400 маршрутів в Україні після відкриття неба

Wizz Air планує запустити 400 маршрутів в Україні після відкриття неба

Європейський авіаперевізник Wizz Air розробив план швидкого розширення своєї мережі в Україні після відкриття повітряного простору: протягом шести місяців після відкриття неба компанія планує запустити близько 400 маршрутів, що дозволить перевозити до 5 млн пасажирів на рік. Про це повідомив гендиректор Wizz Air Йозеф Вараді на організованій аналітичним центром «We Build Ukraine» конференції 25 березня, пише «Інтерфакс-Україна».

Отримуйте інсайти, що дають перевагу: підпишіться на Forbes Digital та завжди будьте на крок попереду у світі бізнесу.

Від 49 грн на місяць!

Деталі

  • Авіаперевізник не лише розглядає можливість відновлення рейсів до України, а й має намір організувати базові операції всередині країни. 
  • Представники Wizz Air вже неодноразово відвідували Україну та проводили переговори з місцевими аеропортами.
  • За словами Вараді, процес укладання комерційних угод із українськими аеропортами перебуває на фінальному етапі, що дозволяє лоукостеру швидко відновити роботу одразу після відкриття авіапростору.
  • «Ми розробили план створення мережі з близько 400 маршрутів протягом перших 6 місяців, що створить пропускну спроможність у 5 млн місць на рік. І коли ви будете готові, ми будемо готові», – заявив Вараді.

Контекст

Раніше керівництво міжнародного аеропорту «Бориспіль» у Будапешті зустрічалося з представниками Wizz Air для обговорення оперативного запуску авіаперевезень після відновлення польотів в Україні.

Розмови про відновлення польотів ведуться більше двох років. У грудні 2023-го голова Офісу президента Андрій Єрмак заявив, що «незабаром» літаки полетять із «Борисполя». 

Україна могла відновити польоти принаймні з одного із аеропортів – «Львів» або «Бориспіль» ще до кінця січня 2025-го, заявив старший партнер страхової компанії Marsh McLennan Кріспін Еллісон на 10-му Київському міжнародному економічному форумі (КМЕФ) 7 листопада.

Забезпечити механізми страхування польотів з аеропорту «Львів» значно простіше, ніж з Києва. До повітряного простору ЄС – лише 6–7 хвилин льоту. Пасажирські Airbus-320 і Boeing-737, як і невеликий пасажирський авіалайнер, потребуватимуть страховки мінімум на $750 млн, оцінює менеджер Marsh McLennan Еллісон. «Львів набагато безпечніший за Тель-Авів», – впевнений Еллісон. 

Керівництво української SkyUp заявляло, що компанія буде готова повернутися до польотів з України протягом 3-4 тижнів після офіційного відкриття повітряного простору.

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *