Виробник Labubu планує продати більше іграшок за кордоном, ніж у Китаї

Виробник Labubu планує продати більше іграшок за кордоном, ніж у Китаї

Pop Mart розраховує, що цього року закордонні продажі перевищать продажі в Китаї цього року і значно зростуть у Північній Америці. Про це повідомив засновник компанії Pop Mart Ван Нін, пише ЕП.

Виробник Labubu планує продати більше іграшок за кордоном, ніж у Китаї

«Нова хвиля китайських споживчих компаній, очолювана виробником іграшок Pop Mart, прагне посилити свою глобальну присутність, що відображає стратегічний поворот Китаю до експорту своїх брендів, а не лише продукції», — говориться у публікації.

«Спочатку ми сподівалися стати китайським Disney; тепер ми сподіваємося стати світовим Pop Mart», — сказав Ван Нін.

За його словами, кілька кіностудій, зокрема щонайменше одна в Голлівуді, прагнули співпрацювати з Pop Mart для створення фільму за мотивами персонажа Лабубу

«Ми використовуємо китайську промисловість та ринок, щоб інкубувати художників з усього світу та повертати їхні творіння у світ», — додав він.

«Pop Mart, рітейлер з бізнес-моделлю, орієнтованою на інтелектуальну власність, спостерігає різке зростання міжнародних доходів завдяки вибуховій світовій популярності своїх ляльок Labubu», — пише South China Morning Post.

Дохід компанії з ринків за межами материкового Китаю зріс на 375,2 відсотка до 5,07 мільярда юанів (708,35 мільйона доларів США) минулого року і очікує подальшого зростання.

«Компанія, яка на кінець березня мала понад 3200 магазинів за кордоном, навіть досягла успіху в Японії, ринку, відомому своїми високими очікуваннями споживачів щодо якості та дизайну. Протягом наступних п'яти років компанія планує щороку відкривати від 550 до 650 нових магазинів за кордоном», — говориться у публікації.

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *