Директор з маркетингу (CMO) monobank Анатолій Рогальський залишив свою посаду після восьми років роботи. Про це він повідомив на власній сторінці у Threads.
► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
«Акаунт розігрів, тепер можна дропати справжні новини. Це були незабутні 8+ років», — написав Рогальський. У підписі до своїх профілів у соцмережах він також зазначив, що є ex-CMO monobank.
Анатолій Рогальський є рідним братом іншого співзасновника monobank Михайла Рогальського.
Роль у становленні monobank
До приходу в monobank Рогальський працював копірайтером у Приватбанку, а згодом — у команді нового проєкту ПриватМаркет під керівництвом Дмитра Дубілета.
У перші місяці запуску monobank його запросили на позицію CMO, і протягом п'яти років він фактично залишався єдиним маркетологом банку.
Анатолій Рогальський відіграв ключову роль у запуску реферальної програми, яка стала одним із головних джерел зростання клієнтської бази monobank.
Також він був одним з ідейних архітекторів сервісу «Банка», що здобув значну популярність під час повномасштабного вторгнення рф в Україну.