У застосунку і на сайті Укрзалізниці збій: відкриті додаткові каси

У застосунку і на сайті Укрзалізниці збій: відкриті додаткові каси

Через підвищене навантаження на систему онлайн-продажу Укрзалізниці можуть виникати збої в роботі застосунку та сайту продажу квитків. Про це повідомляє пресслужба компанії.

У застосунку і на сайті Укрзалізниці збій: відкриті додаткові каси

► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Відкриття додаткових кас

Щоб збалансувати попит на квитки, Укрзалізниця відкриває додаткові каси в містах із найбільшим пасажиропотоком:

  • У Києві наразі працюють 27 кас: 25 — на Центральному вокзалі та дві додаткові — на Південному.
  • Посилено й касові зони у Львові: зараз на вокзалі працюють уже 10 кас.

«Також у касових залах продовжують працювати вокзальні „янголи“, які консультують пасажирів із питань придбання, повернення квитків та посадки на поїзд», — йдеться у повідомленні.

У компанії також зазначили, що ІТ-команда Укрзалізниці разом із партнерами цілодобово працює над мінімізацією наслідків збоїв після відновлення систем.

Нагадаємо

Як писав «Мінфін», 23 березня Укрзалізниця зазнала технічного збою, через який були недоступні онлайн-продаж квитків, сервіси замовлення послуг та довідкова інформація.

Вранці, 27 березня, Укрзалізниця заявила, що відновила систему онлайн-продажів у резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.

Водночас українців попередили, що через пікові навантаження на систему можливі тимчасові технічні перебої в роботі.

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *