Найбільший продуктовий ритейлер України АТБ став одним із перших вітчизняних продуктових ритейлерів, що офіційно увійшов до “Клубу білого бізнесу” — спільноти, яка об’єднує відповідальних платників податків.
Державна податкова служба України своїм наказом включила компанію до “Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства”.
Йдеться про престижний у суспільстві й діловій спільноті статус, що підтверджує прозорість бізнес-моделі та послідовну відповідальність компанії перед державою і суспільством. АТБ став одним із перших вітчизняних продуктових ритейлерів, які увійшли до цього переліку.
“Вітаю АТБ-маркет із включенням до Переліку платників з високим рівнем дотримання податкового законодавства! Один з найбільших ритейлерів України послідовно демонструє прозорість ведення бізнесу та відповідальність у сплаті податків”, – прокоментував входження знайомої кожному в Україні мережі до “Клубу білого бізнесу” голова парламентського Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев.
Лідер галузі та великий донор бюджету
АТБ багато років поспіль є беззаперечним лідером українського ринку роздрібної торгівлі. Компанія очолює галузь за обсягом товарообігу, кількістю торговельних точок, широтою асортименту продукції та чисельністю працівників.
Водночас “АТБ Маркет”, попри виклики воєнного часу, стабільно утримує позиції найбільшого платника податків у ритейлі та серед економічних суб’єктів країни загалом.
Тільки за перше півріччя 2025 року підприємства групи компаній АТБ сплатили 18,02 млрд грн податків і зборів. Це на 35,9% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
За підсумками 2024 року сума податкових платежів АТБ досягла 28,61 млрд грн. З них 18,61 млрд грн надійшли до державного бюджету, 6,52 млрд грн поповнили бюджети громад присутності бізнесів групи компаній АТБ, а 3,48 млрд грн отримали цільові державні фонди.
Порівняно з попереднім роком податкові відрахування компанії зросли на 14%, що становить понад 4 млрд грн додаткових надходжень.
Стабільна динаміка навіть під час війни
АТБ входить до першої десятки ТОП-100 найбільших платників податків України. Навіть у перший рік повномасштабного вторгнення компанія забезпечила сплату 20,44 млрд грн податків і зборів, що становило близько половини всіх податкових надходжень від українського ритейлу.
Загалом від початку повномасштабної війни податкові внески АТБ до бюджетів усіх рівнів уже перевищили 74,11 млрд грн. Ці кошти стали важливим ресурсом для фінансування оборони країни, підтримки соціальних програм і відновлення економіки.
Прозорість і відповідальність
Входження до “Клубу білого бізнесу” — чергове підтвердження, що АТБ дотримується найвищих стандартів прозорості та корпоративної відповідальності. Попри війну та значні втрати, компанія продовжує інвестувати в розвиток мережі, зберігати робочі місця та системно виконувати податкові зобов’язання.
Для української економіки це означає не лише стабільні бюджетні надходження, а і є прикладом для інших бізнесів у питаннях відповідальності перед державою та суспільством.