З березня вже заблоковано понад 3,8 тисячі акаунтів користувачів, які здійснювали підозрілу активність.
“Укрзалізниця” посилила контроль онлайн-купівель квитків на внутрішні маршрути. За минулий тиждень заблоковано 271 клієнта, які масово скуповували квитки або маніпулювали застосунком УЗ.
Як повідомляє пресслужба перевізника у Facebook, загалом з березня вже заблоковано 3 806 акаунтів користувачів, які здійснювали підозрілу активність.
В УЗ пояснили, що користувачі цих акаунтів намагались використовувати застосунок перевізника, який створено для індивідуального придбання квитків, для інших цілей:
- створювали багато різних повʼязаних акаунтів та купували з них невелику кількість квитків, щоб обійти блокування;
- намагались утримувати квитки, не переходячи до етапу оплати (вочевидь, очікуючи на “замовлення”);
- купували багато квитків на різні прізвища та вчиняли інші дії, які були “спіймані” антифрод-системою.
Зазначається, що за аналогією фінансових установ “Укрзалізниця” посилила ідентифікацію клієнтів та розгорнула систему моніторингу за аномальними діями користувачів під час користування онлайн-сервісами.
“Зокрема, оцінюється не тільки безпосередня кількість придбаних квитків, наявність різних прізвищ у квитках, але й дії, які вчиняються в системі, щоб “утримувати” квитки (цим зловживають квиткові спекулянти). Це необхідно, щоби добросовісні пасажири могли знайти свої заповітні квитки навіть у пік сезону”, – йдеться в повідомленні.
“Укрзалізниця” – інші новини
“Укрзалізниця” продовжує діяти в умовах найінтенсивнішого серпневого періоду пасажирських перевезень. На найпопулярніші напрямки попит сягає до 8 пасажирів на одне місце, тому не всі охочі можуть купити квитки на обрані напрями.
В компанії зазначили, що 3% квитків на міжнародних рейсах залізниці та 5-7% на найпопулярніших внутрішніх рейсах, які надходять у вільний продаж, намагаються купити перекупники.