“Укрзалізниця” відновила продаж квитків онлайн після кібератаки

“Укрзалізниця” відновила продаж квитків онлайн після кібератаки

"Укрзалізниця" відновила продаж квитків онлайн після кібератаки

“Укрзалізниця” відновила онлайн-продажі квитків на поїзди після кібератаки на ключові операційні системи компанії. Про це повідомила пресслужба компанії у четвер, 27 березня.

Наразі працюють тільки базові функції – продаж та повернення квитків на сайті та у застосунку на усі напрямки глибиною до 20 діб. Втім, фахівці вже працюють над відновленням інших сервісів, зокрема клієнтських.

В “УЗ” також зауважили, що каси на вокзалах продовжують працювати у посиленому режимі, а поїзди – курсують за графіком. Сайт і застосунок вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи. Витоку сенситивної інформації не допущено.

Водночас ймовірні можливі технічні перебої у роботі онлайн-сервісів у години пікового навантаження.

Кібератака на “Укрзалізницю” – головні новини

23 березня “Укрзалізниця” повідомила про технічний збій у роботі онлайн-сервісів. Зазначалося, що не працює продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги. Також можливість купівлі квитків не працювала в застосунку “Армія+”.

24 березня компанія ввела обмеження на продаж квитків у залізничних касах.

Пасажирам, які змушені стояти в чергах, щоб купити квитки, пообіцяли компенсувати незручності. Що пропонують як компенсацію пасажирам із паперовими квитками, купленими в період хакерської атаки:

  • безкоштовний доступ до платних залів очікування;
  • безкоштовний чай у поїздах.

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *