“Укрзалізниця” придумала, як компенсувати українцям незручності через хакерську атаку

“Укрзалізниця” придумала, як компенсувати українцям незручності через хакерську атаку

"Укрзалізниця" придумала, як компенсувати українцям незручності через хакерську атаку

Українська залізнична компанія “Укрзалізниця” все ще бореться з наслідками хакерської атаки. Пасажирам, які змушені стояти в чергах, щоб купити квитки, пообіцяли компенсувати незручності.

“Ми розуміємо, яких незручностей завдає нашим пасажирам відсутність онлайн-продажів квитків, тому хочемо хоча б частково компенсувати їх”, – ідеться в повідомленні УЗ.

Що пропонують як компенсацію пасажирам із паперовими квитками, купленими в період хакерської атаки:

  • безкоштовний доступ до платних залів очікування;
  • безкоштовний чай у поїздах.

Крім цього, в “Укрзалізниці” порадили зберегти паперовий квиток, щоб після відновлення системи отримати “компліменти”, як вибачення за ситуацію, що склалася.

Також для задоволення високого попиту відкрили три додаткові каси в Києві, дві у Вінниці, одну у Львові. Зазначається, що каси працюють без технічних перерв та обідів.

Кібератака на “Укрзалізницю” – головні новини

23 березня “Укрзалізниця” повідомила про технічний збій у роботі онлайн-сервісів. Зазначалося, що не працює продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги. Також можливість купівлі квитків не працювала в застосунку “Армія+”.

24 березня компанія ввела обмеження на продаж квитків у залізничних касах.

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *