Мінінфраструктури України працює над тим, щоб росія залишилась без лізингових літаків

Мінінфраструктури України працює над тим, щоб росія залишилась без лізингових літаків

Мінінфраструктури України працює над тим, щоб росія залишилась без лізингових літаків

Команда Міністерства інфраструктури України розпочала низку перемовин з міжнародними страховими компаніями у сфері авіаперевезень, а також компаніями, які постачають та надають у лізинг літаки, вертольоти та іншу авіатехніку. Мета цих перемовин — введення обмежень та санкцій на використання літаків країною-агресором. Через це окупант може втратити близько половини цивільних літаків.

Про це повідомляє Мінінфраструктури.

Значна частина літаків, які використовують російські авіаперевізники, не є їх власністю, а взяті у лізинг. Зокрема, за даними агентства Cirium, у лізингу в міжнародних компаній перебуває близько 55% від російського цивільного авіаційного флоту.  

Загалом авіаперевізники росії використовують 980 пасажирських лайнерів. З них 515 перебувають у лізингу іноземних власників.  

«Санкції лише від Ірландії зможуть потужно вдарити по авіаційній галузі рф. Більша частина парку європейських літаків зареєстрована у юрисдикції Ірландії. Це батьківщина для 18 з топ-20 світових лізингових компаній. Впевнені, що зовсім скоро матимемо позитивні новини за підсумками переговорів», — йдеться у повідомленні МІУ.

По материалам: lb.ua