Корпорація Nokia запускає першу у світі 5G-мережу для “розумних” поїздів

Корпорація Nokia запускає першу у світі 5G-мережу для “розумних” поїздів

Корпорація Nokia запускає першу у світі 5G-мережу для "розумних" поїздів

У Німеччині стартувало перше у світі комерційне впровадження 5G-мережі для управління залізницею. Корпорація Nokia спільно з Deutsche Bahn запустили систему, яка обіцяє інтелектуальне технічне обслуговування та швидше усувати несправності поїздів, пише Interesting Engineering.  

Першим полігоном для нової технології стали випробувальні колії Deutsche Bahn у Рудних горах, які знаходяться на землі Саксонія.   

Новітня система є свого роду “залізничним інтернетом 5G”, який дозволяє машиністам миттєво обмінюватися даними, а поїздам рухатися ближче один до одного без ризику, що дозволяє збільшити пропускну здатність. Це також дозволяє автоматизувати та виявляти проблеми до виникнення поломок. У підсумку залізниця стає безпечнішою, швидшою та більш автоматизованою. 

“Deutsche Bahn хоче скористатися перевагами сучасних телекомунікацій на базі 5G для модернізації залізничної комунікаційної інфраструктури”, – зазначив керівник відділу телекомунікаційних платформ DB InfraGO Райнер Фачінгер. 

У Nokia також підкреслили, що цей запуск стане орієнтиром для інших країн. 

“Ми віримо, що цей запуск стане важливим орієнтиром для оновлень FRMCS (майбутньої системи мобільного зв’язку для залізничного транспорту – УНІАН) у залізничних мережах по всьому світу в найближчі роки”, – відмітив керівник європейського підрозділу Nokia Рольф Вернер.  

У найближчі роки подібні системи планують впроваджувати й інші європейські оператори, зокрема в Нідерландах, де Nokia допомагає оператору інфраструктури залізниці Нідерландів ProRail оновлювати свою мобільну мережу для залізниць.

Залізниця в Європі – що відомо

Як писав УНІАН, німецький стартап Nox анонсував запуск нової мережі нічних поїздів, на яких пасажирам запропонують подорожувати в приватних спальних купе, розрахованих на одного або двох пасажирів.

Раніше повідомлялося, що високошвидкісна залізнична мережа ЄС майже подвоїлася за десятиліття. Тоді ж стало відомо, що Чехія має найвищу щільність залізничної мережі в Європі.

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *