Заповіт Джорджо Армані, який пішов з життя 4 вересня у віці 91 року, зобов’язує його спадкоємців продати групу Armani одному з трьох потенційних покупців – LVMH, Luxottica або LʼOréal, пише Reuters.
Деталі
- Згідно з документом, складеним Армані власноруч у квітні, на першому етапі покупець отримає 15% акцій компанії, а протягом п’яти років після смерті дизайнера – ще від 30% до 54,9%.
- У разі, якщо продаж не відбудеться, спадкоємці, які отримають контроль над компанією через фонд Giorgio Armani, повинні будуть вивести її на фондовий ринок.
- Армані був єдиним власником групи, до якої входять бренди Emporio Armani, Armani Exchange, Armani Privé, а також готелі, ресторани та успішна косметична лінія. Він керував компанією до кінця життя.
- Останніми роками зростання доходів групи уповільнилося, досягнувши €2,4 млрд у 2024 році.
Контекст
4 вересня у віці 91 року пішов із життя Джорджо Армані, засновник бренду Armani та один із найзаможніших італійців. За оцінкою Forbes, на початок 2025 року його статки сягали $11,8 млрд. Армані став іконою італійського стилю, поєднуючи дизайнерський талант із бізнес-інтуїцією. Його компанія щорічно генерувала близько €2,3 млрд доходу.
Через погіршення здоров’я дизайнер вперше пропустив покази на Тижні чоловічої моди в Мілані в червні. Відомий як Re Giorgio («Король Джорджо»), він ретельно контролював усі аспекти свого бренду – від створення колекцій до деталей рекламних кампаній і навіть зачісок моделей перед показами.
Детальніше про внесок Джорджо Армані у світ моди читайте в матеріалі Forbes.