Sony спростила повернення коштів у PlayStation Store

Sony спростила повернення коштів у PlayStation Store

Компанія Sony спростила процедуру повернення коштів у PlayStation Store. Відтепер гравцям не потрібно звертатися до служби підтримки чи спілкуватися з оператором. Про це йдеться у повідомленні служби підтримки PlayStation Store.

Sony спростила повернення коштів у PlayStation Store

► Читайте телеграмм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Запит на повернення можна оформити безпосередньо у застосунку PlayStation або на сайті.

Як отримати кошти

  • Зайдіть в обліковий запис PlayStation.
  • Відкрийте історію транзакцій.
  • Оберіть товар.
  • Натисніть «Замовити відшкодування» (Request Refund).

Умови повернення залишилися незмінними

Попри спрощення процедури, сама політика повернення PlayStation не змінилася. Кошти можна повернути лише за умови, що з моменту покупки не минуло 14 днів, і гра не була завантажена чи запущена в стримінгу. На відміну від платформ Steam або GOG, у PlayStation Store досі не можна повернути гроші за гру, яку вже завантажив.

Це оновлення є частиною загального плану Sony щодо покращення сервісу. Компанія обіцяє й надалі працювати над зручністю PlayStation Store.

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *