Через санкції ЄС легальні судновласники та трейдери тримаються осторонь Nayara Energy.
Індійський нафтопереробник Nayara Energy, який частково належить найбільшій російській нафтовій компанії “Роснефть” (“Роснафта”) у серпні може отримати найменший обсяг нафти для переробки за всю історію свого існування. Офіційні транспортні компанії масово відмовляються перевозити паливо з НПЗ компанії, повідомляє Bloomberg.
Очікується, що у серпні індійський нафтовий гігант, який у липні потрапив під санкції ЄС, отримуватиме трохи менше 94 тисяч барелів нафти на добу проти 366 тисяч барелів на добу у липні-вересні 2024 року. За даними видання, з початку серпня компанія отримала майже 2,9 млн барелів, “але остання поставка була здійснена 9 серпня”.
“До кінця місяця, за даними судноплавного брокера і даними відстеження суден, більше поставок не очікується, хоча це ще може змінитися”, – зазначає видання.
Не менш складна картина спостерігається і з продажем бензину та дизелю за кордон. Через санкції ЄС легальні судновласники та трейдери тримаються осторонь Nayara Energy і компанії доводиться покладатися на “тіньовий флот”.
“Наразі два танкери середньої вантажопідйомності з чорного списку пришвартовані до терміналу Nayara у Вадинарі, згідно з даними відстеження суден. Обидва танкери перебувають під санкціями Великої Британії, а Ocean Autumn також внесений до чорного списку ЄС”, – зазначає видання
До того ж, за даними джерел Bloomberg, деякі внутрішні вантажовідправники також відмовилися від співпраці з Nayara.
“Як наслідок, Nayara звернулася до наземного транспорту, такого як вантажівки і залізниця, щоб доставити більше пального на ринок”, – зазначається у публікації.
Санкції ЄС проти Росії – останні новини
18 липня 2025 року Євросоюз запровадив 18-й пакет санкцій проти РФ. До “чорного списку”, серед іншого, потрапила і компанія Nayara Energy, яка, майже наполовину, належить найбільшій російській нафтовій компанії “Роснефть” (“Роснафта”).
Обмеження ЄС суттєво вдарили по діяльності нафтопереробника. 7 серпня стало відомо, що Nayara Energy попросила в уряду Індії допомогти з танкерами аби забезпечувати бензином та дизелем власну мережу АЗС.
Водночас, попри проблеми компанії вдається експортувати продукцію, використовуючи підсанкційні танкери.