Акції Shopify зросли на 10% на передринкових торгах у середу, 6 серпня, після того, як компанія оприлюднила фінансові результати за другий квартал, які перевершили очікування ринку. Про це повідомляє Investing.
► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Компанія повідомила про виторг за другий квартал у розмірі $2,68 млрд, що перевищило консенсус-прогноз у $2,55 млрд.
Основні фінансові показники
- Виторг від рішень для продавців зріс до $2,02 млрд, перевершивши очікувані $1,89 млрд.
- Дохід від підписок склав $656 млн, що трохи нижче прогнозу в $659,1 млн.
- Щомісячний регулярний дохід (MRR) становив $185 млн, не досягнувши прогнозованих $192,3 млн.
- Операційний прибуток досяг $291 млн, значно перевищивши оцінку в $247,7 млн.
- Загальні операційні витрати виявилися трохи вищими за очікування і склали $1,01 млрд проти прогнозу в $999,6 млн.
- Загальний обсяг товарообігу (GMV) за квартал зріс до $87,84 млрд, що суттєво перевищило консенсус-прогноз у $81,65 млрд.
«Сьогоднішні результати — це винагорода за сміливі кроки, які ми зробили кілька років тому. Інвестиції, які ми вкладаємо зараз, дадуть поштовх до нашого наступного етапу розвитку, — сказав президент Shopify Гарлі Фінкельштейн.
Прогнози на третій квартал
У третьому кварталі 2025 року Shopify очікує, що виторг зросте приблизно на 20% і трохи більше, порівняно з минулим роком. Валовий прибуток, за прогнозами, зросте на трохи менше ніж 20%. За даними LSEG, аналітики в середньому прогнозували зростання виторгу на 21,54%.
Shopify прогнозує, що операційні витрати складуть 38−39% від виторгу, а витрати на компенсації у вигляді акцій сягнуть $130 млн. Компанія також очікує, що маржа вільного грошового потоку буде на рівні середніх або трохи вищих 10%.