Uklon планує збільшити частку доходу від нових сервісів у пʼять разів за три роки – CEO

Uklon планує збільшити частку доходу від нових сервісів у пʼять разів за три роки – CEO

Uklon планує збільшити частку доходу від нових сервісів у пʼять разів за три роки – CEO

Український сервіс Uklon розраховує збільшити частку доходу не від райдхейлінгу у пʼять разів за три наступні роки. Про це розповів CEO Uklon Сергій Гришков в інтерв’ю ЕП. 

Деталі

  • До 2028 року частка доходу від не основного бізнесу має досягти 25% з теперішніх 5-7%, каже CEO компанії. «Мета – зробити четверту частину доходу з інших продуктів», – зазначив він. 
  • За словами Гришкова, досягнення цієї мети ускладнене швидким зростанням основного бізнесу – за 2024 рік виторг компанії зріс на 60% порівняно з попередніми роками. Попри це Uklon прагне розвивати екосистему навколо райдхейлінгу, сказав CEO.
  • «Uklon через три роки – це номер один у райдхейлінгу, але вже з екосистемою навколо: доставка, мікромобільність, нові формати. Це також компанія, яка експортує себе за межі України», – прогнозує Гришков.
  • За його словами, Uklon планує запустити свої послуги щонайменше у двох нових країнах, «щоб зменшити залежність від українського ринку».

Контекст

На початку квітня «Київстар» купив сервіс онлайн-виклику авто Uklon за $155,2 млн. Це друга за вартістю M&A на українському ринку за час повномасштабного вторгнення. І найбільше придбання оператора за 30 років існування.

Лідер українського ринку Uklon у 2024-му наростив виторг на 89%, до 1,7 млрд грн, за даними YouControl. Компанія працює у 27 містах України та має понад 100 000 водіїв. У 2024-му вона здійснила понад 100 млн поїздок і понад 3 млн доставок, зазначається у пресрелізі. 

Uklon має також один закордонний ринок – Узбекистан. Навесні 2024-го компанія пішла з ринку Азербайджану через регуляторні причини.

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *