У компанії запевняють, що не змінювали правила обслуговування.
Компанія Vodafone Україна спростувала інформацію про блокування мобільних номерів абонентів за несплату тарифу.
Про це УНІАН повідомили у пресслужбі Vodafone Україна.
“Інформація про блокування номерів за несплату тарифу, яка поширюється сьогодні деякими телеграм-каналами, не відповідає дійсності. Vodafone Україна не впроваджував нових правил обслуговування”, – йдеться в повідомленні.
Зазначається, що наразі діють стандартні умови обслуговування:
- для клієнтів передплати у разі несплати тарифного пакету автоматично активується тариф на день;
- для контракту у разі несплати рахунку задіюється кредитний ліміт і номер продовжує бути активним. Якщо вичерпаний і кредитний ліміт, то вихідні події недоступні, але вхідні дзвінки, SMS і поповнення рахунку залишаються доступними;
- вхідний зв’язок залишається доступним незалежно від статусу оплати тарифного пакету.
У пресслужбі додали, що компанія декілька разів нагадує про необхідність поповнити рахунок у разі виникнення заборгованості та інформує своїх абонентів про будь-які зміни в умовах обслуговування заздалегідь через офіційні канали зв’язку. На сьогодні таких змін не було.
Зазначимо, що деякі ЗМІ та Telegram-канали поширили інформацію про нібито зміну умов обслуговування абонентів Vodafone, зокрема, про можливість повного блокування номера у разі несплати тарифу.
Мобільний зв’язок в Україні – останні новини
Радник міністра цифрової трансформації України з питань електронних комунікацій Денис Поздняков заявив, що у 2025 році покриття мобільного звʼязку та інтернету в Україні становить близько 98%, не враховуючи тимчасово окуповані території.
Експерт у питаннях комунікацій Олександр Глущенко повідомляв, що в Україні за останній рік в деяких тарифних планах мобільних операторів ціни зросли у два, а то й у три рази. При цьому, на його думку, мобільні оператори навряд чи й надалі суттєво підвищуватимуть ціни.