Засновник Modern Expo Петро Пилипюк викупив частку в польського партнера

Засновник Modern Expo Петро Пилипюк викупив частку в польського партнера

Засновник Modern Expo Петро Пилипюк викупив частку в польського партнера

Засновник Modern Expo Петро Пилипюк викупив частку в польського партнера Фото Катерина Москалюк для Forbes Ukraine

Засновник одного з найбільших виробників торгового обладнання в Східній Європі – Modern Expo Петро Пилипюк уклав угоду з партнером Богданом Лукасіком про викуп частки останнього у бізнесі. Про це Пилипюк повідомив в етері Business Breakfast із Володимиром Федоріним від Forbes Ukraine. Раніше йому належало 55% компанії, 45% – Лукасіку.

Ключові факти

  • Лукасік вийшов з операційного управління і став пасивним акціонером, повідомив Пилипюк.
  • «Це була непроста, але справедлива угода, яка враховує тридцятирічний спільний досвід, – зазначив Пилипюк. – Ми домовилися про поступовий перехід власності, щоб зберегти стабільність і сприяти подальшому зростанню Modern Expo».
  • За умовами угоди, частка компанії поступово переходить до Пилипюка та його родини шляхом щорічних виплат відповідно до домовленостей між сторонами. Перехід повного контролю над бізнесом очікується впродовж наступних кількох років – залежно від темпів виплат. 
  • Пилипюк пояснив, що рішення було прийняте на тлі різних життєвих планів партнерів: Лукасік має власні ідеї поза бізнесом, а Пилипюк прагне реалізувати амбітну стратегію розвитку компанії. Він також наголосив, що діти Пилипюка зацікавлені в продовженні сімейної справи, тоді як діти Лукасіка не планують повертатися у бізнес.

Контекст

Заснована в 1997 році українцем Петром Пилипюком та поляком Богданом Лукасіком «Модерн‑Експо» випускає понад 8000 найменувань торговельного обладнання – від магазинних полиць і прилавків до касових апаратів та поштоматів.  

Група Modern Expo включає п’ять українських компаній та шість закордонних представництв, розташованих у Німеччині, Франції, Польщі, Великій Британії, ОАЕ та на Кіпрі. Група експортує до 75 країн світу. 

У грудні Modern Expo почала постачати поштомати британській поштовій службі Royal Mail, заснованій у 1516 році королем Генріхом VIII. 

На початку року Modern Expo запустила завод з виробництва поштоматів в Любліні (Польща) на 12 500 кв. м. На 2024 рік поштомати забезпечують близько 20% загального доходу групи, пояснює він. Щорічно обсяги їх продажів зростають на 10–15%. «Цей напрямок сьогодні є пріоритетним», – казав Пилипюк у січні. 

Торік загальна виручка компанії зросла на 4,5%, до 4,08 млрд грн. 

Як новий завод у Польщі має допомогти Modern Expo – читайте в матеріалі.

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *